Hej november.

Hej november och hej lilla bloggen.

Mycket har hänt sen sist vi sågs i mars nån gång. Vi flyttade in till den där nya lägenheten, den som var så sunkig och äcklig. Den blev dock riktigt fin till slut så nu bor vi här så länge vi får. Det är det som är det mindre bra med studentlägenheter vet du, man kan tyvärr inte bo där för evigt. Inte för att jag drömmer om att bo kvar i vår minimala trea med pentry och skrålande studenter till grannar men hey, billig hyra ftw!

Jag har börjat jobba. Och jobba och jobba. Och försöka mig på det här med livspussel och att inte få dåligt samvete över varje gång man hämtar barnen vid 16.30-17.00. Alla barnen går hem vid 16.00 vid vår förskola. HUR FÅR FOLK DET ATT GÅ IHOP? Blir lika förvånad varje gång man hämtar barnen vid 16.15 och det är två barn kvar. Helt obegripligt.

Vi ska gifta oss. WOHO! Det tog bara ungefär 10 år ihop och 6 och år som förlovade men nästa sommar slår vi till i augusti. Kyrka, ställe och fotograf är bokad och nu i veckan kom min brudklänning hem som jag beställde på nätet i en shoppingfrenesi (!). Nu är det bara allt annat som ska fixas. Ser fram emot 2016 som en bridezilla.

Annars är det som det brukar. Tittar fortfarande på serier, film och läser en och annan bok när lusten faller på.

Ungarna är awesome. Såklart.

Och jag fyller 30 om några veckor. GAH.

Det var den lilla uppdateringen. Jag har ju saknat dig min lilla blogg, jag kanske hänger med dig lite igen.

Puzz

 

One thought on “Hej november.

Kommentera

