bokrea!



Efter att jag lämnat storebror på föris imorse drog jag med lillan till årets bokrea. Var det populärt att ta med barnvagn in till en smockad rea?

Nej. Men nu struntar vi i det och tittar på fynden istället! Jag gick enbart till barnböckerna och det fanns jättemycket i år tycker jag! Efter mycket om och men blev det till slut:

  • En superrolig fordonsbok i typ pop-up stil som en viss blivande 3-åring kommer få i födelsedagspresent tillsammans med
  • Per Gustavssons ”När prinsessor fyller år”. Älskar de här böckerna ochfödelsedagstema går ALLTID hem.
  • En bok om potträning då intresset här hemma är obefintligt. 
  • Jan Lööfs ABC-bok då allt här hemma kretsar kring bokstäver. Vi letar efter dem överallt, målar dem och som lärare vill jag bara hjula runt och ropa halleluja!

Idag ska jag kolla lite till. Böcker till Elsie, Alfons-böcker och ”Till vildingarnas land” står på agendan och kanske hitta nån liten bok till mig själv. 

One thought on “bokrea!

Kommentera

