Lucka 20; En bild från ett äventyr du gjort i år

IMG_6030

Okej, räknas det att bli tvåbarnsmorsa? I så fall är det det största äventyret jag gjort i år, till och med det största äventyret någonsin. När jag plussade där för andra gången i maj 2013 var jag rätt chockad. Vi hade inte planerat syskon så tätt till Vilgot men åh vad jag är glad att det där lilla plusset kom just då. Jag var rätt nervös hela graviditeten för att det skulle bli  jättejobbigt med en liten bebis och en 1,5-åring men allt har verkligen gått över förväntan. Mycket tror jag beror på att jag har blivit betydligt säkrare i min mammaroll nu andra gången och sen har Elsie verkligen varit en lugn bebis, Hon har sovit mycket, inga problem med maten och hon har mest varit nöjd sen dag ett. Så, två barn väldigt tätt har varit ett äventyr. Ett smått kaosartat men mest ett helt fantastiskt äventyr.

Detta var lucka tjugo i Emily Dahls kalender!

Kommentera

