Lucka 15; En bild på en person som får dig att skratta

IMG_1223

Okej, det blir ett dött lopp mellan de här två knäppisarna för jisses vad de kan få mig att skratta. Jag kan vara på riktigt dåligt humör och tycka allt känns rätt pissigt ibland men då har jag de här två solstrålarna som alltid får mig på gott humör. Vilgot som är inne i en så rolig fas nu där han går runt och säger roliga uttryck, hittar på lekar och har börjat skämta (!) med oss. Det blir mest att gömma saker och att göra ”tokiga” saker som att äta lera och kasta ner saker i toastolen. Superkul enligt honom, för övriga i hushållet not so much.  Och sen har vi ju Elsie som alltid är glad. Jag har nog aldrig sett maken till gladare unge när jag tänker efter. Hon skrattar mest hela dagen och tycker att bläddra i böcker är det bästa som finns.

De här två får mig att skratta varje dag, att känna mig lycklig och att försöka bli den bästa människan jag kan bli. Barn alltså, den finaste och bästa grejen som finns. ❤

Detta var lucka 15 i Emily Dahls julkalender!

Kommentera

