Lucka 10; En bild på ditt favoritplagg just precis nu

Processed with VSCOcam with c1 preset

Okej, jag ger er inte bara en utan hela FYRA favoritplagg just nu eftersom jag typ lever i de här kläderna.

1. Min mössa jag köpte på HM som jag helst vill ha på mig hela tiden eftersom den är varm och dessutom gömmer den där jäkla lilla amningsluggen som DRIVER MIG TILL VANSINNE. Den spretar, den står rakt upp och ingenting biter på den, ingenting. Så mössan är näst efter min familj, den jag älskar mest.

2. Min gula halsduk som jag köpte när Herodes var kejsare : svingammal men helt ljuvligt varm.

3. Mina vantar.

4. Världens största och härligaste jacka från Monki som är så oversize att hela min familj kan rymmas i den. Köpte den förra vintern när jag var höggravid och nu är den bara superstor och supermysig. Den här ska jag bo i tills vårsolen börjar titta fram.

Detta var lucka tio i Emily Dahls julkalender!

Kommentera

