Kul med nyval!

Eller vänta lite, nej inte ett dugg faktiskt. Det känns som att hela landet genomlever en kollektiv trötthet just nu. Ännu en valrörelse? Debatter? Propaganda i de sociala medierna? TRÖTTHETEN. Jag blir så himla deprimerad över det faktum att politikerna inte kan fixa detta i riksdagen, att man inte kan försöka ta lite ANSVAR och arbeta tillsammans. vad hände med att ta ansvar för Sverige egentligen? Var det bara tomma ord?

Nej, jag orkar inte skriva nåt mer om det. Det enda jag hoppas är att det blir rött styre och att rasisterna åker ut en gång för alla. Helt sjukt att ett gäng fascister är Sveriges tredje största parti. Nu kan ju dock inte någon hävda att SD inte är ett enfrågeparti. Fy fan vad arg jag blir bara av att tänka på dem.

Nu skiter jag i det här för ikväll. Jag ska äta pepparkakor och dricka julmust istället.

Kommentera

