Lucka 3: En bild på någon du älskat i år

20140114-192458.jpg

Min sambo, the love of my life. Han som steker världens godaste pannkakor, kan citera Star Wars och skrattar åt samma dumma youtube-videos som mig. Han som är världens bästa pappa, är lekfull, påhittig och omtänksam och dessutom har samma värderingar som mig. Han har peppat, uppmuntrat och tröstat när jag varit nere i år (vilket varit en del) och han är alltid där och stöttar mig. Jag är så otroligt glad att han började dansa med mig på kafé deluxe i Växjö för åtta år sen och att vi hängt ihop sen dess.

Han är min bästa vän. Vilken resa vi har framför oss.

 

 

Detta var lucka tre i Emily Dahls bloggkalender!

2 thoughts on “Lucka 3: En bild på någon du älskat i år

Kommentera

