För länge länge sen.

Hittade mitt första Flickr-account nu idag när jag surfade runt lite. Jisses. Hittade kort från när jag skaffat mig min första systemkamera, tog mest bilder på mina katter och hade Niotillfem som min största stilförebild. Jag bodde fortfarande i Växjö och bloggade rätt frekvent, dock har jag glömt bort vilken av alla mina bloggar jag höll på med då. Har ju varit minst sagt rätt splittrad vad gäller det. Men detta var kanske 2009-2010. Snart FEM år sen.

Här har ni alla fall en liten bildbonanza:

3456647704_d0d29e7c1c_z3632702320_905068e955_z

Min fina katt Morris som var så himla snäll och fin. Vit som sockervadd och så gosig. Saknar honom fortfarande.

3480142621_775bf384ab_z 3462732878_bf545abdc3_z

Arty och spexig. Det var typ såna här selfies jag tog på den tiden.  3792321517_7a88c56d1e_z 5658269734_46c4dee88e_z

Jag gillade som sagt att vara lite arty men framför allt tyckte jag att det var jättekul att fotografera då. Det kan jag sakna lite idag. Jag har ju en grymt bra kamera som bara samlar damm det mesta av tiden. Jag får se till att börja ta tag i det igen tror jag, om inte annat för att kidsen kanske ska bli dokumenterade på annat sätt än enbart instagram och grusiga mobilbilder…

One thought on “För länge länge sen.

  1. Ja! Fotografera mera! Jag har också blivit så brutalt dålig på att fota med riktig kamera efter att mobilkameran och Instagram tagit över mitt liv. Lite tråkigt, helt klart. Förr fotade jag typ allt, vardag, varje fest, varje resa. Nu har jag blivit alldeles för lat…

Kommentera

