Den ofrivillige bloggaren; the return.

Alltså, jag har upptäckt att jag bloggar i skov. Vissa perioder läser jag inga bloggar alls eller har någon tanke överhuvudtaget på att sätta mig ner och skriva nåt. Men sen ibland så känner jag att jag saknar nånting i tillvaron. En liten kanal där jag kan skriva om en bra film jag sett, nån sjuk grej i en tv-serie, om jag blir upprörd över nåt, skriva om nåt jobbigt som skaver eller om jag helt enkelt bara vill posta en bild på ett sött djur.

Här är t.ex. ett exempel på en bra film:

En sjuk grej i en teve-serie:

Senaste Homeland-avsnittet. BRODY!?

Ett sött djur:

Vem vet, tiden kanske är kommen. Tiden för århundradets återkomst*. Vi får se.

 

 

*Uppenbarligen har jag utvecklat en grav hybris under den här frånvaron.

Kommentera

