Saker jag är tacksam mot min sambo för:

1. Befruktat mina ägg vilket lett till att vi fått två fantastiska små barn.

2. Har valt att leva resten av sitt liv tillsammans med mig av alla människor. Jag är ju awesome, men vad roligt ändå att han ville vara med mig. Jag kan ju inte tänka mig en bättre snubbe än honom så det löste ju sig rätt bra måste jag ändå säga.

3. Introducerat mig för Doctor Who. Ni förstår nog inte hur besatt jag blivit av den här serien. Vi började titta i typ december och nu har vi bara några avsnitt kvar av säsong sju. Vi tittar bara på de nya säsongerna och det är SÅ OTROLIGT BRA. Jag gråter och skrattar om vartannat, men mest gråter jag. Den har en bra hjälte, bra kvinnoroller som är betydligt mer än bara ett pretty face och sen är det inte så jäkla mycket sex och action hela tiden. Äventyrligt, spännande med så otroligt mycket hjärta. Jag älskar skiten.

Och hjälp vad mycket fans det finns där ute som älskar serien ännu mer än mig. Sök på Doctor Who på Pinterest eller valfri Tumblr så kommer ni förstå. Älskar fanatiska fans.

20140429-142526.jpg

20140429-153143.jpg

Kommentera

