Hejdå helgen.

Skönt med måndag imorgon. Efter en helg med dåligt humör, stress och känslan av att vara världens sämsta morsa ska det bli skönt med en ny vecka imorgon. Jag önskar att jag kunde hantera trotset här hemma på ett avslappnat och coolt sätt men jag blir snart helt knäckt av det. Trots alltså, inte så roligt som man kunde tro. Jag blir mest irriterad av det, inte på V då, utan jag tar ut det på sambon istället. Stackarn, har inte varit nån höjdarhelg för nån här hemma. Eller jo, Elsie som har börjat utforska sin röst och skrattar mest hela tiden åt sig själv eller sin hysteriskt roliga morsa. Hon har bra humor helt enkelt.
Hoppas ni haft en bättre helg och njutit av sommarvärmen, till Valborg skulle det ju försvinna…:(

Kommentera

