Min känsla just nu.

Vinterkräksjukan har kommit till föris och två barn (V:s bästisar) kaskadspydde på vilan. Fick därmed hem en påse kläder med kräk på eftersom V var i skottgluggen. Gaaah vill inte ha hit kräksjukan eftersom:
1. Jag har kräkfobi
2. Vill inte att mina små fina barn ska vara sjuka och ynkliga
3. Vill inte tvätta nedkräkta lakan
4 Vill inte ringa vårdguiden stup i kvarten då jag är smått hypokondriskt och nervöst lagd.

Nu ska jag sanera mitt barn och be till högre makter. .

20140327-152307.jpg

2 thoughts on “Min känsla just nu.

Kommentera

