Guilty pleasures, inte så guilty längre.

20140322-163510.jpg

Jag såg den här bilden på Pinterest häromdagen och började tänka lite. Ni vet att man går runt och pratar om guilty pleasures, som att man t.e.x gillar skräptv eller bara de gröna bilarna i Ahlgrens Bilar (okej, det kanske är lite ocd). I alla fall är ju det rätt dumt. Jag känner att nu är jag så pass gammal och vis att jag inte tycker att nåt av mina nöjen är speciellt guilty längre. Jag bara gillart liksom. Så här kommer den, den stora listan på mina tidigare guilty pleasures, nu bara pleasures:

-Alla Real Housewives-omgångar. Favoriterna är Beverly Hills och New Jersey, Atlanta och Vancouver är inte lika skoj.

-Blanda Oboy så att det är en hiskelig mängd chokladgojs i botten.

-Toddlers and Tiaras.

-”Love Story” med Taylor Swift och typ allt med Kelly Clarkson

– Baka kladdkaka enbart för att slicka skålen. Jag äter inte ens kakan sen.

-Skräpfilmer. Gärna romantiska komedier med Kate Hudson eller typ kassa high school-filmer som Bring it On 2.

Äsch tusan, kommer inte på mer nu. Men nästa gång jag kommer på mig själv med att tycka att något är ett guilty pleasure ska jag ge mig själv en liten hurring, livet är för kort för att man ska skämmas för grejer man gillar. Kör på liksom!

Nu ska jag blanda ett glas Oboy med en obscen mängd chokladgojs i bottnen och se om jag hittar nån cheesy dålig film på netflix!

Kommentera

