2 månader+ några dagar.

IMG_0239

I tisdags blev vår lilla tjej hela 2 månader! Jisses vad tiden bara springer iväg nuförtiden! 2 månader alltså och allt flyter på som det ska. Hon börjar mer och mer bli en liten person som skrattar och jollrar och som tycker att pruttljud och Vilgot är typ det roligaste som finns. Vilgot är så fin med henne, han ger henne alltid en massa pussar och klappar henne och kallar henne för ”Etty”. Det är väldigt viktigt för honom på morgonen att säga hej till henne och klappa henne lite på huvudet. Syskonkärlek alltså, det är så himla fint.

Annars går det bra med både mat och sömn. Sömnen går just nu VÄLDIGT bra så jag tror jag inte skriver mer nu för då lär jag ju jinxa det totalt.  Nu ligger hon inte bredvid oss längre i sängen utan har flyttat till spjälsängen som står precis vid min säng vilket har lett till bättre sömn för alla inblandade, så himla skönt att ha hela sängen för sig själv (jaja, plus sambon dock) och kunna rulla runt lite hur man vill.

Nu ska jag pussa lite på hennes lilla mage och sen ska vi göra lite fredagsfint här hemma, nu är det ju helg och VÅR!

Kommentera

