lika som små bär.

922ec-dsc_0005

20140207-102725.jpg

 

Vilgot överst och Elsie under i den första bodyn jag köpte till Vilgot. Jag kommer ihåg att jag köpte den på mellandagsrean vid julen 2011 och var lite rädd att jag jinxade saker och ting genom att köpa kläder innan han var född. Och nu kan lillasyster ha den då, jisses vad tiden går. Det hade jag nog inte trott den dagen på Lindex att jag två år senare skulle klä bebis nummer två i den. Livet alltså. *blir frireligiös på äldre dagar*

Och HEJ vad lika de är varandra ändå. Lika som bär.

 

Kommentera

