Zzz

20140128-103100.jpg
Här ser ni tjejen som gillar att sova bort dagarna. Och med gilla menar jag älskar. Hon äter lite, ligger och kikar och sen sover hon i en timme eller två och sen repeteras det. V sov ju aldrig mer än 30 min i taget under hans första år typ så det här är ju lite annorlunda. Jag har tid nu. Tid till att läsa, tvätta, äta, gå på toa, sova och tvätta lite mer. Nätterna är också helt okej, hon somnar runt 22-23, vaknar runt 3 för att äta och sen sover hon fram till 6-7. Kan inte klaga alls med andra ord. Kommer ju säkerligen jinxa det när jag skriver om det så jag håller alla tummar jag har över att detta inte bara är en fas utan att hon helt enkelt är en bebis som sover bra. Lilla hjärtat mitt.

2 thoughts on “Zzz

Kommentera

