kräk, spyor och mjölk.

Hej. Idag har jag inte mycket att skriva förutom att jag snart kommer ställa upp i OS i tvättning. Det känns som jag inte gör något annat om dagarna förutom att amma, tvätta, amma och tvätta lite till. Vi har nu kommit till det roliga stadiet i amningen där Elsie och mina boobs inte riktigt funnit det rätta samspelet än vilket leder till mjölk överallt och därefter mjölkkräk överallt. Det blir därmed en hel del tvätt här hemma. Tur ändå att vi har egen tvättmaskin och att tvätt är typ den enda hushållssysslan jag tycker är någorlunda okej, kanske inte efter den hundrade maskinen med mjölkspybefläckade textilier men ändå. Vardagen här hemma är just nu kräk, spyor och mjölk (bra namn på eventuell självbiografi).

Nehepp, detta kan ha varit det mest deprimerande inlägg som skrivits på en fredagkväll. Vad gör ni andra, gör er fina kanske? Tar en liten fördrink eller äter något riktigt gott? Jag ska tillbaka till amningen och avsnitt två av nya säsongen av Girls. Helt okej fredag ändå minus allt jäkla kräk.

Kommentera

