Backlashen och hetaste morsan i stan.

Haha, skulle aldrig skrivit om hur bra föregående natt var när jag nu i natt sovit max tre timmar. I natt ville Elsie bara snutta och sova nära nära mig vilket ju är lite mysigt men mest läskigt. Jag är inget större fan av samsovning utan tycker det vore bäst och säkrast för alla om den lilla damen lärde sig att uppskatta sin säng… Men hon behöver ju närhet så därför blir det till att ligga i sängen hela dagen så hon får tanka närhet.
Idag var dessutom första dagen tillbaka på förskolan för V! Efter ett långt jullov var han äntligen tillbaka bland sina älskade lastbilar i sandlådan. Måste dock bli lite bättre på morgonlogistiken. Nu tog det en halvtimme att klä på ytterkläder, borsta tänder, säga hejdå till snutten, stuva ut två kids i vagnen och gå de hundra meter vi har till förskolan. Helt galet. Insåg också när jag och Elsie kom hem igen att jag gått i pyjamasen+ hade tandkräm i fejan. Är nog bäst om jag stannar kvar i bebisbubblan till mars som tidigast….

Kommentera

