den bästa julklappen.

Den absolut bästa julklappen alla kategorier fick jag i år av mina kära föräldrar. Min pappa har suttit nästan hela hösten och fört över en massa foton på mig och alla mina syskon till varsin usb-sticka med tillhörande fotoram. Bilder från 60-talet och framåt, vilken skatt! Det är gamla, fotografier och diabilder som han suttit och knåpat med och det är en sån himla bildskatt vi har fått alla syskon. Jag som inte trott att det funnits några bebiskort på mig (har letat överallt efter dem) har äntligen hittat dem nu. Så roligt att se en själv som liten liten bebis och se vilka likheter som finns med lille V. Och en bonus då att få se det ljuva 70 och 80-talet speglas i såväl inredning som kläder!

Den bästa julklappen nånsin.

2013-10-31_12 2013-10-31_59

 

Kommentera

