Lucka nr 14; berätta om din stil för ett år sedan.

 

 

Okej, det känns som att det kommer bli lite sporadiskt det här, min medverkan i den här kalendern. Hinner ju inte med! Här är i alla fall lucka 14 i Emily Dahls kalender!

För nästan precis ett år sen tog jag den här bilden i Urban Outfitters provrum och såhär var väl lite min stil då (och är så till viss del fortfarande). Mönstrad klänning, strumpbyxor och mörkt långt hår med lugg. Just nu längtar jag bara efter att färga mitt hår, vågar ju inte göra det när jag är i preggostadiet så det blir något att längta efter till våren. Det enda jag nog skulle vilja ändra på min stil är att jag numera är lite skeptisk till så korta klänningar. Vill helst ha något i knälängd eller längre, tycker det är finare och det känns inte lika flickigt. Annars kommer nog min stil se ungefär likadan ut det kommande året också!

20131214-113156.jpg

2 thoughts on “Lucka nr 14; berätta om din stil för ett år sedan.

  1. Hey yo! Håller med dig om klänningslängden. Jag har själv helt kommit över de korta klänningarna. De känns inte rätt på jobbet och det är ju skönare med mer kvinnlig än flickig stil nu när vi inte är 20 längre. Hittade fina på Ellos. Jag vet. Linda mobbar mig för att jag är tant, men de har faktiskt riktigt fina! Skönt om dig! Puss!

Kommentera

