Lucka nummer 7. Berätta om en person som betytt mycket för dig.

Lucka nummer 7 i Emily Dahls julkalender.

IMG_1010

Min lille son. Apple of my eye. Den person som betytt mest för mig i hela mitt liv. Det känns så futtigt att med ord försöka förklara hur mycket den här lille parveln har betytt för mig, hur fantastiskt livet har blivit på alla sätt och vis med den här lilla personen i mitt liv.

Och nu kommer snart en liten bebis till, en liten person till som kommer betyda allt för mig. Livet alltså, för det mesta är det ju faktiskt helt jävla underbart.

One thought on “Lucka nummer 7. Berätta om en person som betytt mycket för dig.

Kommentera

