på tjocken fortfarande.

Den här helgen blir det nog inte så mycket uppdateringar här inne. Mor och far är på besök från Småland så jag ska ta tillvara på varje mammaochpappa-tid min foglossning tillåter. Idag hängde vi lite i Gamla Stan och gick även en sväng till Kulturhuset där vi åt lunch och spanade på kändisar (Lennart Jähkel). Barnet skötte sig och premiärsov i sin nya vagn, vi lyckades även panikshoppa kläder till luciatåget på förskolan nästa vecka. Allt var ju utplockat men vi lyckades norpa till oss en liten tomtedräkt som barnet kan glänsa i.

Ikväll lider jag nåt oerhört av foglossningen och känner mig dessutom helt sprickfärdig nu. Lite mer än tre veckor kvar till BF och det känns som att min mage inte kan bli mycket större nu. Vill gärna att bebben kan se till att komma nu i helgen då mor och far är här och kan vara barnvakter, imorgon ska vi käka julbord så vi kan väl hoppas att lite Janssons frestelse och sill kan sätta igång maskineriet. Håll tummarna för mig nu!

Jag för fyra månader sen. Nu kan jag balansera ett sexpack, en chipsskål och en liten skål med dip på min formidabla mage. Frågor på det?

One thought on “på tjocken fortfarande.

Kommentera

