2. Berätta om vad du har på dig idag.

Då har vi kommit till lucka två i Emily Dahls fina kalender, nämligen att berätta om vad man har på sig idag:

IMG_9631

-Sammetsklänning från Monki. Mycket plats för magen och så känner jag mig alltid som en statist i Beverly Hills när jag har den på mig. (Gamla Bevvan då alltså, inte nya).

-Leggings- Urban Outfitters

-Strumpor- TGR

-Halsband- gammalt som gatan från Hm kanske?

Klänning och leggings har jag typ levt i de senaste fem åren, skönaste som finns ju! Bra gravidkläder också för den delen.

2 thoughts on “2. Berätta om vad du har på dig idag.

Kommentera

