Årets julkalender! 1. Berätta om din stil

Okej, då kör vi igång med årets julkalender som åter igen är utformad av fina Emily Dahl! Vi får se hur många av inläggen jag hänger med på, är ju lite av ett modetema och då jag under de senaste två åren levt i gravidleggings och amningsvänliga kläder har ju mitt modeintresse svalnat något. Men jag kör på på de inläggen som verkar roliga!

1. Berätta om din stil.

Som tidigare skrivet har mitt modeintresse svalnat något under de här åren med gravidmage och amningsvänliga skjortor och dylikt men jag har ändå en stil där inne nånstans och jag kan bli väldigt inspirerad när jag är inne på t.ex. pinterest, ser filmer eller bara random snygga människor på stan med en bra stil.

Här är jag på bröllop i våras, en väldigt cheesy pose men lite så här är nog min stil om jag får beskriva den själv. Lite vippigt, blommigt, vintage och lite bohemiskt. Eller det är i alla fall min drömstil, så jag alltid skulle vilja se ut om jag hade tid och energi till att fixa mig varje dag. Nu i och med sjukskrivningen har jag typ levt i mysbyxor den här hösten så till våren då ska jag fixa till mig lite mer, det blir ju lite roligare då för kläder är ju väldigt kul! Vi får väl se hur min stil utvecklas nästa år, men jag tror nog det blir nåt likt det här fast kanske inte så ”sött”.

bild

2 thoughts on “Årets julkalender! 1. Berätta om din stil

  1. Jag älskar Emilys julkalender, det är 3 gången jag är med. Har varit med på alla luckorna tidigare år och så blir det i år med. Kul att nörda ner sig lite i stil och kläder!

Kommentera

