Story of my life.

Varför måste jag alltid vara så jäkla tidigt ute??? Är alltid cirka en halvtimme för tidig till typ allt jag gör, möten, träningar you name it.
Idag är det vattengympa på programmet och har suttit typ en halvtimme i omklädningsrummet alla redan. Saker jag hunnit med:
– vikit ihop alla mina kläder på ett obehagligt pedantiskt sätt.
-rensat mailen
-spelat candy crush
-gått på toaletten typ tre gånger (hej gravidblåsa)

Aj då, nu börjar vi om fem min och jag måste få på mig en tajt jäkla baddräkt på den tiden! Wish me luck!

2 thoughts on “Story of my life.

Kommentera

