helgen so far.

Den här helgen har bland annat innehållit:

  • På Spåret-premiär! Plockade Houston och Luxemburg på 10 p! Woop Woop! Annars var det rätt tråkiga deltagare men nya studion var fin i alla fall.
  • Ätit oxkind för första gång. Dog lite över hur gott det var.
  • Ätit marängsviss.
  • V har haft playdate med sin kusin och vi vuxna fick också hänga lite.
  • Haft sammandragningarna från hell och därmed trott att jag kanske skulle få se den nya lilla bebben i helgen. Men, nope ingen bebis och det tackar vi för. Några veckor till får hen bakas där inne.
  • Tittat på dr who med min whovian-sambo. Är jag en Whovian? Not so much. Men det tar sig!
  • Gått skogspromenad och invigt vår nya vagn.
  • Byggt lego

Innan helgen är slut vill jag hinna med att:

  • Baka en sats lussebullar och äta upp dem.
  • Titta på lite mer avsnitt av Dexter.

Nu sover V och jag orkar nog bara med en av ovanstående punkter. Sängläge och seriemördare it is!

3 thoughts on “helgen so far.

Kommentera

