the holy grail of tradera.

Jag är en flitig användare av tradera-appen till iphonen och brukar hitta lite roliga barnkläder bland annat. Jag gillar tradera, det brukar bli billigt, man hittar lite roliga grejer och sen är det ju awesome ur ett miljöperspektiv. Win win på alla sätt och vis! Men nu är det så att det är två grejer jag alltid letar lite extra efter.

Den första är den här helt ljuvliga babyfilten från Me & I. Den är från ett samarbete med Cecilia Blankens och jag känner ju helt spontant att man kan liksom inte få nog av mopsmönstrade grejer. Ibland dyker den i alla fall upp på Tradera, men den brukar bli så hiskelig dyr! Men en dag, en dag kanske jag kan fynda den.

Och här kommer då nästa grej, the holy grail of Tradera. Världens finaste klänning från HM som kanske är 5-6 år gammal vid det här laget. Den finns inte på tradera eller ebay. Har inte kollat etsy men jag tror inte den finns där heller. Jag har den här bilden sparad på min dator från Nathalies gamla blogg och ibland dör jag lite klänningsdöden över att jag inte kan hitta den nånstans! har sett den en gång på tradera men då missade jag sista utropet… Om det är nån som har den gömd i nån garderob och vill skänka den till en hormonell blivande tvåbarnsmorsa, hojta till!

2484705604_d5c3081727

Kommentera

