18 månader!

Idag är det 18 månader sen lille Vilgot gjorde storstilad entre in i våra liv. Helt galet att jag har varit hans mamma i ett och ett halvt år nu med allt vad det inneburit. Det har varit några ordentligt omtumlande 18 månader, både de jobbigaste men även de bästa och mest fantastiska i mitt liv. Det har varit tårar, tvivel men mer skratt och kärlek och jag är så stolt över min familj. Att vara mamma har varit så självklart, och jag kunde nog inte tro att den kärleken jag kände när han lades på mitt bröst den där majkvällen 2012 skulle växa och växa tills hjärtat mitt  idag är helt sprängfylld med kärlek. Kärlek till den roligaste, klokaste, finaste lille ungen som finns. Min lille unge.

Och om en månad blir min lille unge storebror. Det ska bli spännande, lite läskigt men framförallt det mest underbara jag kan tänka mig. Jag känner mig så rik och tacksam över att få vara mamma till en biltokig, kittlig och ständigt underhållande liten skrutt och till mitt lilla pyre som ligger än så länge i min mage och kickar loss mest hela tiden. Det är lycka det.

Här är min unge i basker. Bara det liksom.

IMG_9548

One thought on “18 månader!

  1. Han har bra smak den där Vilgot. Bella har en likadan jacka 🙂
    Vi borde verkligen träffas då bebbe nummer två har kommit. Kommer skilja typ samma mellan ungarna plus att ungarna vi har nu är typ lika gamla! 🙂

Kommentera

