hormonellt.

49 dagar kvar och jag känner mig extremt G R A V I D. Har kommit in i otympligaflodhäst-fasen och vill helst bara sitta i soffan och äta. Konstant. Mina hormoner har varit lite all over the place på sistone också och här kommer min lista på grejer jag lipar över just nu:

-Plocka upp V:s gamla bebiskläder och komma ihåg hur liten han var.

-Klä på V i hans nya overall imorse och inse hur STOR han är nu.

-Att vi aldrig har mjölk hemma men har en ny påse med Oboy som väntar på att bli uppäten.

-Att jag kommer in i exakt fem plagg för tillfället.

-Att jag inte ser mina tår.

-Att bebben sparkar och rullar runt där inne och jag längtar efter att få pussa på det lilla pyret.

-Att jag glömde köpa nåt till fars dag.

-Att det är långa 49 dagar kvar tills superbebben kommer. Vill ha bebis nu!!!!

Annars är det okej. Foglossningen frodar men nu går jag inte längre på anitibiotika! Woho! Peppen på det alltså.

Kommentera

