Tre bilder från helgen.

20131110-113218.jpg

20131110-113246.jpg

20131110-113315.jpg

 

1. Måste fylla i V:s två bebisböcker och lillbebbens nya (den längst till höger) medan jag ännu har tid till det. Stressen över detta alltså. Känner mig som världens sämsta morsa som inte kommer ihåg den exakta dagen som Vilgot rullade runt eller log eller när hans små tänder ploppade fram. Sitter mest och höftar nu, måste bättras till lillbebben. Eller skippar jag datum och satsar på att skriva roliga grejer och klistra in ursöta kort så ingen läser när hen behagade sitta upp för första gången.

2. Stack iväg till Mini Rodinis utförsäljning och hittade lite grejer. En mössa med kobror på till V och ett fint set med tassels på till bebisen. Vem gillar inte tassels liksom? Annars fanns det inte så himla mycket, vissa grejer var inte så himla fina om jag ska vara ärlig oavsett om det är märkeskläder och allt. Tycker Lisa skrev bra om det här!

3. Den här helgen har vi byggt tåg. Och byggt tåg igen och igen och lite mer.

One thought on “Tre bilder från helgen.

  1. Fylla i Isabelles böcker ligger på min to do-list. Skulle bara vilja att jag och fadern satt ned tillsammans och skriv i dem men det blir liksom aldrig av. Som tur är så har jag skrivit ned en massa ”viktiga” datum på post it.lappar som jag satt in i böckerna. Men då jag sitter och tittar på dem så känner jag hur det faktiskt kvittar med rätt datum. Tror inte man kommer bry sig så mycket om några år. Huvudsaken att man kommer ihåg vilken månad 🙂

    Jag har en tågbana som jag tänkt ge till Isabelle men jag har trott att hon varit för liten. Ser ju nu att Vilgot diggar den och har även sett 3-4 till ungar i Bellas ålder som verkar gilla det. Kanske ska damma av de gamla tågen och ge i julklapp ändå. Hade mer trott att det skulle bli en 2 års present.

Kommentera

