kåvepenin mon amour.

Jupp, då var man satt på antibiotikakur då. Vaknade imorse av att jag mådde om möjligt sämre och att jag typ inte hör ett smack på ena örat så det var bara att pallra sig bort till vårdcentralen för att träffa doktorn.  Det visade sig att jag hade en rätt kraftig öroninflammation på örat och att det typ var ett sår på trumhinnan (aj aj) så jag fick lite härlig kåvepenin som jag ska knapra i mig de närmsta dagarna.

Usch och fy. Tycker väldigt synd om mig själv för tillfället.

 

2 thoughts on “kåvepenin mon amour.

Kommentera

