djuriskt.

En bra grej med att ha kids är att man kan klä ut dem till små djur om man så vill, eller i alla fall go crazy med djurmönstrade kläder. Jag tycker det är hundra gånger roligare att hitta kläder till V och klä honom på morgnarna än mig själv. Just nu är mitt klädintresse lika med noll men det kan ju ha lite att göra med att:

1. Jag kommer inte i några av mina gamla kläder pga av stor vattenmelon där min lilla mage en gång befann sig.

2. Mammakläder är typ det tråkigaste som gjorts på den här jorden.

Så därför surfar jag runt och kollar fina kläder till kidsen istället och just nu har jag lite dille på djur. Varför inte liksom?

Till V:

djur vilgot

Grå tröja med björn och leopardleggings från Lindex,  katt-och hund-leggings från HM och resten från underbara Mini Rodini. Älskar deras mönster med snöleoparderna och längtar tills det kommer i vuxenstorlek. Pretty please?

Och sen måste ju lillbebisen ha lite också:djur bebis

Musmössa och leopardmönstrad overallis från Lindex, snöleopardonepiece och finaste undulatmössan från Mini Rodini.

Det blir kanske lite djurinspirerade julklappar i år tror jag nog.

Kommentera

