mutantpeppen+ en doft av lik.

 

Jag tror inte ni inser hur peppad jag är inför den här filmen. För det första älskar jag X-Men, läste serietidningarna när jag var yngre och såg första filmen säkert 100 gånger under en sommar tills jag kunde alla repliker. För det andra är det så jäkla många mutanter med: Wolverine, Professor X och Magneto (gånger 2!), Mystique, Storm, Rogue, Kitty Pryde…gaaaahh, vill bara rabbla upp alla mutanter jag vet!

Och det bästa, min crush Michael Fassbender är med. Jag är helt såld.

 

Annars då? Jodå, 1 november ser jäkligt fin ut, jag har halsfluss och sen kollapsade vår frys och kyl under smålandsvistelsen så vi har fått slänga ut precis allt (kött, kantareller…) och därför ska vi iväg och slänga en förmögenhet på ny mat+ att lägenheten har fått en fin odör av söt, ruttnande köttsaft. På tal om det ska jag nog ta ett avsnitt av Walking Dead, tända ännu mer doftljus och hoppas att doften av grape och vanilj kan ta bort den andra doften av lik här hemma. Woho!

Kommentera

