Vecka 30.

Idag går jag in i vecka 30. Det känns både väldigt overkligt men samtidigt så himla skönt. Det känns lite tryggare att komma in i 30-veckorna, om bebben skulle få för sig att vilja titta ut nu är det tidigt ja, men inte supersupertidigt. Och nu är det bara tio veckor kvar! 10 ynka veckor, det är ju liksom bara 10 mer fredagsmys där vi bara är vi tre i vår lilla familj. 10 långa veckor kvar innan vår lilla familj får säga hej till den nyaste lilla medlemmen. Och 10 veckor kvar av den här helvetiska foglossningen som jag hoppas hoppas försvinner så fort som möjligt. Jag vill ha tillbaka min kropp och gärna kunna gå fram och tillbaka till ICA utan att det känns som jag sprungit ett maraton med 20 kilo stenar runt mina höfter.

10 veckor kvar bara. Det kommer gå fort. Sen kommer vi få säga hej till dig, du lille fantastiska akrobat inne i magen!

IMG_9555

Och har ni sett storleken på min mage eller? Åter igen, 10 veckor kvar. Vart ska det här sluta?

3 thoughts on “Vecka 30.

  1. Jag är i v 29 med barn nr 2 och det har gått så otroligt snabbt! Det är ju helt sjukt snart som bebben kommer! Och ja, hur less är man inte på foglossningarna?! Som tur är har de börjat släppa lite för mig *ta i trä*. Hoppas dina ger med sig också!

Kommentera

